Breaking News

3 Conflicts That Will Shape Blockchain Tech in 2019

3 Conflicts That Will Shape Blockchain Tech in 2019



کرپٹو موسم سرما میں سیکورٹی ٹوکن پرساد سے، 2018 میں بہت کچھ ہوا ہے.

خوشگوار عنوانات کے باوجود، بڑے رجحانات ظاہر ہوتے ہیں. میں یقین کرتا ہوں کہ تنازعات کے تین علاقوں، چھ "غیر مطمئن حق" کے درمیان، آہستہ آہستہ شکل اٹھا رہا ہے، اور 2019 میں انہیں مکمل طاقت میں نظر آئے گا.

There has been a lot of things in the year 2018, with the Krupto Winter Security Token Predad.

Despite pleasant titles, big trends appear. I believe that the three areas of conflict, gradually formatting between six "non-satisfactory right", and in 2019 they will be fully powered.

 نظریاتی بمقابلہ مصنوعات کی مارکیٹ فٹ

وینچر کیپٹل فنڈ مر گیا ہے، لہذا وہ کہتے ہیں.

ابتدائی طور پر ٹوکری تخلیق ہونے والی واقعات کی ابتدائی طور پر، بلاچین شروع کرنے والے نے آج ہم جانتے ہیں کہ غیر ملکیوں کے مقابلے میں بازار کے لئے ایک مختلف راستہ لیا ہے. ویب 2.0 اسٹار اپ اپ ڈیٹس میں اضافہ ہوا. ویب 3.0 آغاز کے آغاز میں تیزی سے اضافہ ہوا ہے. ویب 2.0 سٹارٹ اپ نے ان کی سیریز کے ارد گرد ایک مضحکہ خیز تشخیص لکھا. ویب 3.0 ابتدائی طور پر آغاز ایک دن پر ایک مضحکہ خیز تشخیص حاصل کرتے ہیں.

دونوں اسٹارپپس مصنوعات مارکیٹ کے فٹ کے لئے نظر آتے ہیں، لیکن دونوں کے درمیان سب سے بڑا فرق یہ ہے کہ ویب 3.0 کمپنیوں کی ضرورت ہوتی ہے، اور ان کی نظریات، ان کے نظریات کو ایک دن کی حتمی مصنوعات کے طور پر ضرورت ہے. نظریاتی نظریہ سے سب کچھ مندرجہ ذیل ہے. ماحولیات میں حصہ لینے والے تمام جماعتوں کے درمیان نظریاتی اصول ہے.

ایمیزون نے انٹرنیٹ پروٹوکول کو استعمال کرنے کے لئے مقرر کیا کہ وہ سب سے تیزی سے، سب سے آسان اور سب سے زیادہ لطف اندوز ہونے والی شاپنگ کے تجربے میں کتاب خریدیں. اگرچہ 14 سال سے زائد عرصے تک Google نے "دنیا کی معلومات کو منظم کرنے اور اسے عالمی طور پر قابل رسائی اور مفید بنانے" کے مشن کا بیان جاری رکھا ہے، تاہم اس بیان کی تعبیر نے ڈرامائی طور پر تبدیل کردیا ہے.

مرکزی منظم تنظیم میں حاصل کرنے کے لئے اس تبدیلی کا نسبتا آسان ہے. اب تصور کریں کہ جب سمت کی تبدیلی کا تجزیہ کرتے ہوئے، ایمیزون اور گوگل کو اپنے تمام حصول داروں سے خریدنے کی ضرورت ہے. کیا وہ اب بھی کہیں گے کہ وہ آج کہاں ہیں؟ شاید، لیکن شاید نہیں. پیمانے پر نظر انداز اور ارتقاء کو بہت زیادہ پیچیدہ ہے.

2019 میں، ہم ایک تبدیلی دیکھیں گے. اوپن وسائل کی سرگرمیاں آگے گیریج مرحلے سے بھیڑڈنڈ ہو جائیں گی، لیکن ویب 3.0 کمپنیاں منافع بخش فنکشن کے ساتھ انتظار کریں گے جب تک کہ وہ ابتدائی پروڈکٹ مارکیٹ کے فٹ کا مظاہرہ کریں، ایک دور کے لئے مخصوص.

مختصر میں، 2019 ویسیوں کی واپسی ہوگی.


1. Ideology vs product-market fit

The venture capital fund is dead, so they say.

Initially, in the beginning of the basket-making events, the builder who started today has a different way to market than foreigners. Web 2.0 star up updates increased. The Web 3.0 has grown rapidly at the beginning of the start. The web 2.0 startup wrote a funny diagnosis around his series. Web 3.0 initially get a funny diagnostic on one day.

Both starops products look for market fit, but the biggest difference between the two is that web 3.0 companies are needed, and their ideology, their ideas need as a final product of one day. . Everything from theoretical theory is as follows. There are ideological principles between all the parties participating in the environment.

Amazon set to use Internet Protocol to buy a book in the fastest, easiest, and most enjoying shopping experience. Although Google has continued the statement of "mission management and accessible world accessible and useful" for more than 14 years, however, the interpretation of this statement has dramatically changed.

This change is relatively easy to get in the main organization. Now imagine that while analyzing direction changes, Amazon and Google need to buy all their acquisitions. Will they still say where they are today? Maybe, but maybe not. Scale ignoring and evolution is very complicated.

In 2019, we will see a change. Open-source activities will go ahead with the Garage phase, but Web 3.0 companies will be waiting with profits, as long as they show fit for the initial product market, specific for a period.

In short, 2019 visas will be refunded.

 مارکیٹ کیپیٹائزیشن بمقابلہ بمقابلہ.2

دو نمبروں پر غور کریں: 131،000،000،000 اور 10،000.
سب سے پہلے ایک ڈالر میں کل کرپٹٹو مارکیٹ کی سرمایہ کاری کا عمل ہے، جس میں 2000 سے زیادہ کرپٹو اثاثوں کو پھیلایا جاتا ہے. اخلاقی طور پر ایتیروم کا مجموعی ڈپ صارف صارف ہے. اب ہم اپنانے لگتے ہیں
دنیا بھر میں 14،000 مقامات پر بکٹوئن کو قبول کرتے ہیں. اس شاندار اثر کو دیکھو. جب تک آپ سمجھتے ہیں کہ صرف امریکہ میں 47،481 افراد جان سمتھ کا نام نہیں رکھتے ہیں. "لیکن، انتظار کرو،" آپ کہتے ہیں. "کرپٹو کی اہم خصوصیت ایک کرنسی ہے!" حقیقت پھر سے ہٹاتا ہے. سب سے زیادہ مقبول اخلاقیات مہذب تبادلہ (DEX) میں 700 سے زائد روزانہ فعال صارفین (ڈی اے یو) ہیں.
ہم روزانہ کرایہ پر جگہ بار بار ڈی ایچ ڈی روزانہ اندر اندر ان سرگرمیوں کے ایک سبسکرائب بحث کر سکتے ہیں. تاہم، کھیل، جو ڈی اے یو کو ایک میٹرک کی حوصلہ افزائی دیتے ہیں، بہت بہتر نہیں کر رہے ہیں.
2019 میں، ہم اس بات کا احساس کریں گے کہ ہم ایک شعبے کے طور پر استعمال کرتے ہیں.

قیمت کے ساتھ ضربتی گردش کرنے والی ٹوکری کی میٹرک مضحکہ خیز ہے. تقسیم شدہ لیجر ٹیکنالوجیز (ڈی ایل ٹی) اور کرپٹو اثاثوں کے ساتھ ساتھ مل کر گزرنے کے ساتھ ساتھ، ہم انڈسٹری کو دیکھیں گے کہ ہم کس طرح قیمت بنانے کے ان نئے ماڈل کا جائزہ لیں گے.

2. Market capitalization vs adoption

Consider two numbers: 131,000,000,000 and 10,000.

The first one in the dollar is the sale of the Croatoto market tomorrow, which is spread over more than 2000 cripto assets. Ethiopian Deposit Deposit is a user user. Now we start adopting
Accept bacteria around 14,000 places around the world. Look at this wonderful effect. As long as you think 47,481 people in the United States are not named John Smith. "But, wait," you say. "The main feature of corruption is a currency!" Removes the truth again. The most popular ethics are decent transactions (DEX) in more than 700 daily consumers (DEA).
We can discuss a daily subscription every time a subscription of these activities within DHD. However, the games, which give DAU a metric, are not doing much better.
In 2019, we will realize that we use it as a field.

3. مومنین بمقابلہ مومنین

ہر بار ایک جیمی ڈیمون یا نوری ایریل روبینی ایک پلیٹ فارم بن جاتا ہے، حقائق قائم کرنے کے لئے ایک ٹویٹ طوفان سیدھا نہیں ہے.

"cryptto bros" اور "بٹکوئن-ایک-سکم" کیمپ کے درمیان ایک چمکدار میچ کا سامنا، باہمی تفہیم یا ہمدردی کے لئے بہت کم. تاریخی طور پر، ہر اہم تبدیلی کی حمایت کی مضبوط بنیاد کی ضرورت ہے. ایجینبلسٹ جو چیلنج، چیلنج کرتے رہتے ہیں، اور حیثیت سے چیلنج کرتے رہتے ہیں، جب تک وہ ڈائن نہیں کرتے. ڈی ایل ٹی کمیونٹی نے چوڑائیوں میں محنت کی ہے.

اب یہ ایک نئی داستان کی ضرورت ہے.

مارکیٹ ایک ہزار مختلف جگہوں پر چل رہا ہے. ہم نے ٹیموں کو دیکھا ہے جنہوں نے ایک کامیاب ٹوکن تخلیقی واقعہ مکمل کیا، لیکن ان کی کمیونٹی نے نگل لیا. جو اپنے سروں کو نیچے رکھتے ہیں، تعمیر اور فراہمی (0x تک چلتے ہیں). کارپوریشن جو ڈی ٹی ٹی پر ان کے موقف کے بارے میں تنگ ہیں، لیکن مناظر کے پیچھے پاگلوں کی طرح کام کر رہے ہیں. فارچیون 500 کمپنیاں جنہوں نے چمکدار جدت طرازی تھیٹر میں مصروف ہیں، لیکن ان کے پاس پی سی سی کے اندر اندر کبھی بھی لاحق کوئی ارادہ نہیں ہے.

آئی ایم ایف کے منیجنگ ڈائریکٹر کرسٹین لارڈارڈ نے یہ حق حاصل کیا:


3. Believers vs non-believers

Rotation with value is the matriculation of rotating basket. As well as passing along with Distributed Laser Technologies (DLT) and corruption assets, we will see the industry how we will evaluate these new models of pricing.

Each time a Jamie Demon or Nori Ariel Robin becomes a platform, a tweet storm is not straightforward to establish facts.

The face of a shiny match between the "cryptto bros" and the "buttock-a-skim" camp is very low, for mutual understanding or sympathy. Historically, a strong foundation of support for every major change is needed. Eagleblast challenging, challenging, and challenging the situation, as long as they do not witch. The DLT community has worked hard in the width.

Now it's a new story.

The market is running in a variety of different places. We have seen teams who completed a successful token creative event, but their community swallowed. Build and supply (up to 0x) that put their heads down. The corporation who is tired about their stand on DTT, but is acting like crazy after scenes. Fortune 500 companies engaged in shiny innovation theater, but they have no intention of getting involved within the PCC.

Christine L. Lardard, Managing Director of IMF, obtained this right:

No comments